Xiaomi Note 10 - Thwin Htue Ko
ကျွန်တော် ရဲ့ နည်းပညာ နယ်ပယ်လေးကနေနွေးထွေးစွာ ကြိုဆိုလိုက်ပါတယ် အဆင်ပြေပါစေ။

Breaking

Post Top Ad

Give Me Your ADS

Sunday, January 12, 2020

Xiaomi Note 10

Xiaomi Note 10  အကြောင်းတစ်စေ့တစ်စောင်း___________________________________





Uɴɪᴄᴏᴅᴇ Vᴇʀsɪᴏɴ
---------------
ကျွန်တော်တို့ Xiaomi ရဲ့ Note series ကိုရှေ့တွင် ၀မ်းသာအားရကျေနပ်စွာတွေ့မြင်ခဲ့ရပြီး
နောက်တစ်ဖန်ထွက်လာခဲ့သည့် Mi Note မှာ Mi Note 10 ပင်ဖြစ်သည်။ ၎င်းသည်ကမ္ဘာ့ပထမ ဦး ဆုံး 108MP Snapper ၏ပင်မ penta-camera setup ဖြစ်သည်။
108MP ကင်မရာသည်ထင်ရှားသောမီးမောင်းထိုးပြမှုတစ်ခုတည်းမဟုတ်ပဲ ငှင်း တွင် zoom snappers နှစ်ခုပါရှိသည်။
တစ်ခုတွင် 2x အတွက်တစ်ခု နှင့် 5x optical magnification ဖြစ်သည်။ 20MP ultrawide ကင်မရာလည်းရှိပြီး autofocus ပါ၀င်ပြီး 2MP macro shooter လည်းပါရှိသည်။ အမျိုးမျိုးသော hybrid zoom အဆင့်များအပြင်ဗီဒီယိုဖမ်းယူခြင်းစနစ်များစွာကိုလည်းလုပ်ဆောင်နိုင်သည်။
Xiaomi Mi Note 10 တွင်ကင်မရာထက်ပိုပါတဲ့အပိုင်းသည် ဒီဇိုင်းပိုင်းဖြစ်ပြီး ထုတ်လုပ်သူအနေဖြင့် Mi 9 မှစ၍ ၎င်း၏အဓိကဒီဇိုင်းကိုပြန်လည်ပြုပြင်ခဲ့သည်။
Note 10 သည် 6.47 လက်မ အရွယ်အစားဖြစ်ပြီး 1080p resolution ရှိမျက်နှာပြင်တွင် 3D ကွေးကောက်မျက်နှာပြင်ကိုမိတ်ဆက်ပေးခဲ့သည်။ ရှေ့ curves များသည်နောက်ဘက်ကိုထင်ဟပ်ပြသထားပြီး Mi Note 10 သည် ကျွန်တော်တို့ တစ်ချိန်တည်းမှာ
တွေ့ခဲ့ဖူးတဲ့ ဒီဇိုင်းများနှင့်ကွဲပြားနေလိမ့်မယ်လို့
မြင်မိပါသည်။
ဒါ့ပြင် ဂိမ်းအတွက် အသင့်တော်ဆုံးဖြစ်သည့် Snapdragon 730G သည် Mi Note 10 အတွက် အားတစ်ခုဖြစ်စေပြီး ၎င်းသည်ယနေ့ခေတ်တွင်အလျှင်မြန်ဆုံးသော chipset မဟုတ်သော်လည်းလက်ရှိအချိန်တွင်အကောင်းဆုံးနှင့်ပါ၀င်လာခဲ့ပြီး 1080p display အတွက်လုံလောက်သည့် အခြေနေကို ပံ့ပိုးပေးထားပါသည်။
Mi Note 10 သည်အလွန်ကြီးမားသည့် 5260 mAh ဘက်ထရီနှင့် 30W Fastcharging ပါ၀င်လာပြီး Battery ကိုလည်းစွဲမှတ်စေသည်။ ကျွန်‌တော့် လေ့လာမိသလောက် battery Usage ၏ စံချိန်တင်နိုင်မည့်ရလဒ်ကို Note 10 တွင် ရရှိလိမ့်မည်။
နောက်ဆုံးအနေဖြင့် Android 9 အခြေပြု MIUI 11 နှင့် Mi Note 10 ထွက်လာနိုင်ပြီး launcher အသစ်ကိုတပ်ဆင်မည့် ပထမဆုံး Xiaomi Smart Phone ဖြစ်လာမည်ဖြစ်သည်။
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
Zᴀᴡɢʏɪ Vᴇʀsɪᴏʙ
-------------
Xiaomi Note 10 အေၾကာင္းတစ္ေစ့တစ္ေစာင္း
___________________________________
ကြၽန္ေတာ္တို႔ Xiaomi ရဲ႕ Note series ကိုေရွ႕တြင္ ၀မ္းသာအားရေက်နပ္စြာေတြ႕ျမင္ခဲ့ရၿပီး
ေနာက္တစ္ဖန္ထြက္လာခဲ့သည့္ Mi Note မွာ Mi Note 10 ပင္ျဖစ္သည္။ ၎သည္ကမၻာ့ပထမ ဦး ဆုံး 108MP Snapper ၏ပင္မ penta-camera setup ျဖစ္သည္။
108MP ကင္မရာသည္ထင္ရွားေသာမီးေမာင္းထိုးျပမႈတစ္ခုတည္းမဟုတ္ပဲ ငွင္း တြင္ zoom snappers ႏွစ္ခုပါရွိသည္။
တစ္ခုတြင္ 2x အတြက္တစ္ခု ႏွင့္ 5x optical magnification ျဖစ္သည္။ 20MP ultrawide ကင္မရာလည္းရွိၿပီး autofocus ပါ၀င္ၿပီး 2MP macro shooter လည္းပါရွိသည္။ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ hybrid zoom အဆင့္မ်ားအျပင္ဗီဒီယိုဖမ္းယူျခင္းစနစ္မ်ားစြာကိုလည္းလုပ္ေဆာင္နိုင္သည္။
Xiaomi Mi Note 10 တြင္ကင္မရာထက္ပိုပါတဲ့အပိုင္းသည္ ဒီဇိုင္းပိုင္းျဖစ္ၿပီး ထုတ္လုပ္သူအေနျဖင့္ Mi 9 မွစ၍ ၎၏အဓိကဒီဇိုင္းကိုျပန္လည္ျပဳျပင္ခဲ့သည္။
Note 10 သည္ 6.47 လက္မ အ႐ြယ္အစားျဖစ္ၿပီး 1080p resolution ရွိမ်က္ႏွာျပင္တြင္ 3D ေကြးေကာက္မ်က္ႏွာျပင္ကိုမိတ္ဆက္ေပးခဲ့သည္။ ေရွ႕ curves မ်ားသည္ေနာက္ဘက္ကိုထင္ဟပ္ျပသထားၿပီး Mi Note 10 သည္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာ
ေတြ႕ခဲ့ဖူးတဲ့ ဒီဇိုင္းမ်ားႏွင့္ကြဲျပားေနလိမ့္မယ္လို႔
ျမင္မိပါသည္။
ဒါ့ျပင္ ဂိမ္းအတြက္ အသင့္ေတာ္ဆုံးျဖစ္သည့္ Snapdragon 730G သည္ Mi Note 10 အတြက္ အားတစ္ခုျဖစ္ေစၿပီး ၎သည္ယေန႕ေခတ္တြင္အလွ်င္ျမန္ဆုံးေသာ chipset မဟုတ္ေသာ္လည္းလက္ရွိအခ်ိန္တြင္အေကာင္းဆုံးႏွင့္ပါ၀င္လာခဲ့ၿပီး 1080p display အတြက္လုံေလာက္သည့္ အေျခေနကို ပံ့ပိုးေပးထားပါသည္။
Mi Note 10 သည္အလြန္ႀကီးမားသည့္ 5260 mAh ဘက္ထရီႏွင့္ 30W Fastcharging ပါ၀င္လာၿပီး Battery ကိုလည္းစြဲမွတ္ေစသည္။ ကြၽန္‌ေတာ့္ ေလ့လာမိသေလာက္ battery Usage ၏ စံခ်ိန္တင္နိုင္မည့္ရလဒ္ကို Note 10 တြင္ ရရွိလိမ့္မည္။
ေနာက္ဆုံးအေနျဖင့္ Android 9 အေျချပဳ MIUI 11 ႏွင့္ Mi Note 10 ထြက္လာနိုင္ၿပီး launcher အသစ္ကိုတပ္ဆင္မည့္ ပထမဆုံး Xiaomi Smart Phone ျဖစ္လာမည္ျဖစ္သည္။
Xiaomi Mi Note 10 specs
Body: Aluminum frame, Gorilla Glass 5 front and back;
Display: 6.47" curved AMOLED, droplet notch, 2340 x 1080px resolution, 19.5:9 aspect ratio, 398ppi; HDR 10 and DCI-P3 compliant.
Penta rear camera: Main camera - 108MP, 1/1.33" Quad-Bayer sensor with 0.8µm pixel size, 25mm f/1.7 lens (8P lens for the Mi Note 10 Pro), OIS, Laser AF; 2x zoom camera - 12MP, f/2.0, 1.4µm pixel size, dual-pixel AF; 5x zoom camera - 5M, f/2.0, saves 8MP; Ultra wide-angle cam - 20MP, 13mm f/2.2, 1.12µm pixel size; AF w/ closeup focusing Macro camera - 2MP, 1/5", 1.75µm pixel size, f/2.4; AF, 1.5-10cm focusing distance.
Front camera: 32MP, 0.8µm pixel size, f/2.0; 1080p/30fps video recording;
OS: Android 9 Pie; MIUI 11
Chipset: Qualcomm Snapdragon 730G: octa-core CPU (2x2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver), Adreno 618 GPU.
Memory: 6GB of RAM; 64/128GB storage
Battery: 5,260mAh Li-Po; 30W fast charging, 0-100% in 65min.
Connectivity: Dual-SIM; LTE-A, 4-Band carrier aggregation, Cat.15/13 (800Mbps/150Mbps); USB-C; Wi-Fi a/b/g/n/ac; dual-band GPS; Bluetooth 5.0; FM radio, IR blaster.
Misc: Under-display fingerprint reader; single down-firing speaker; 3.5mm jack
Translate By Gsmarena

Thwin Htoo Ko

No comments:

Post a Comment

Pages